loading...
♠♥فــوضــول♥♠
☺امین☻ بازدید : 1585 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (5)

در زمان بنی امیه، عبیدالله نزد اصحاب رفت و گفت: آیا شما همگی اهل شام هستید؟

ناگهان جنتی از میان جمعیت داد زد و گفت: پ ن پ رژیم گرفتیم فقط سالاد میخوریم!

***

يه ماشین لوکس شاسی بلند دیدم که سانروفشو باز کرده بود

و ۲ تا بچه سرشونو عاورده بودن بیرون مث چی حال میکردن

یاد بچگی های خودم افتادم همچنین حسی رو پشت وانت تجربه میکردیم

***

يكي از فانتزيام اينه كه يه پيرمرد پودار تصادف كنه من برسونمش بيمارستان و نجاتش بدم اونم

با بچه هاش مشكل داشته باشه تمام زندگيش به نام من بزنه و بميره .وقتي بچه هاش منو پيدا

ميكنن كه پولا بگيرن همه چيز بندازم جلوشون بگم برداريد نامردها اوني كه با ارزش بود پدرتون بود

***

دقت کردین تو فیلم و سریال های ایرانی

وقتی دوتا دانشجو میخوان عاشق هم بشن

باید پسره اشتباها به کیف دختره بزنه

تا همه وسایلش بریزه

و تو جمع کردن کمکش کنه و عاشقش بشه ؟؟؟

والا من که هرسری امتحان کردم چیزی غیر از فحش نصیبم نشده !!!

***

در زمان بنی امیه، عبیدالله نزد اصحاب رفت و گفت: آیا شما همگی اهل شام هستید؟

ناگهان جنتی از میان جمعیت داد زد و گفت: پ ن پ رژیم گرفتیم فقط سالاد میخوریم!

***

لامصب تو مهموني موقع غذا وقتي يه آدم با كلاس ميشينه روبه روتانگار فکت سوراخ ميشه!!

هرچي ميخوری ميريزه رو لباست!!

***

من یه خواستگار داشتم.......

بهش گفتم فعلا میخوام درس بخونم..

(*بیشعور رفت و دیگه نیومد*)

اصلن به کلمه "فعلا"توجه نکرد!!!!:|

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدامیک از طنز های زیر جالب تر میباشد ؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 558
  • بازدید کلی : 36,720
  • کدهای اختصاصی

    کد آهنگ